az en goolom

Eljottem ujra hozzatok
S ime,a hazatok
Most is a se es a se
Eselytelensegeivel
Fogad es faggat,
Ugy,hogy mar fogat-
-huzat-ni se fog…
Bar nagyon sajog,
Akinek az itt es a most
Mon-gol arcan
A konny csoppen,
Majd csorog…
Ez nem az az on-gool?!
……………………….
(a nagymeccset
kozvetito egybemos
mindenfele fost)
……………………….
Aztan ez az egyenloseg
A semmiben,a 0=0-val
Mar mindenkivel
Epp most hiteti el,
Hogy egy kis mecset
Megved a lelkiismeret
Idezeteitol,pedig nem.
“Ha valaki fogsagba visz,
o is fogsagba megy,….,
Itt van a szentek
Bekessegturese
Es hite.””

8 hozzászólás a következőhöz: “az en goolom

  1. nemcsakmese szerint:

    annyi az igaz,hogy Bp.-en voltam a magyar-roman meccs idejen,de ket baratommal inkabb egy rovid roma-koncerten voltunk,eltunk es irtoztunk a feketeinges orditozoktol….

  2. Sipos Andras szerint:

    már évek óta nem irék ide bé semmitse,-valamiért a szövegszerkesztési oldal egyáltalán nem megkapható már nekem,-el is képzelhető,hogy a reakeresést is elfelejthettem,mert lám 2o15-ben irtam eme fentieket is,s az meg nem tegnap volt.Hanem ha valakik mégis idekiváncsiskodnának és üzeneteik is lennének,örömmel fogadom ennyiben is őket.
    üdv mindenkinek.
    (a palackpostához hasonlit ez a módszer,azzal a hátránnyal a 19.századhoz képest,hogy most milliárdnyi pillepalack úszkál az akármilyen vizekben anélkül,hogy valaki halászgassa kiváncsisággal,vajon van é irott üzenete…)

  3. Sipos Andras szerint:

    persze az a nagy helyzetem,hogy a fb,mint olyan,hogy “az én facebookom”nem működik,-s nincs mit mást tegyek az interneten,minthogy várjam az “ímél”leveleket,azokat elolvasom,azokra válaszolok(naponta egyre,az is csak néha),–,vagy ide az “én nemcsakmese Woordpresse oldalamra” a hozzászólások esélyeiben üzeneteket irogathatok azoknak,akik sohase olvasnak itt aztán belém.De nem igazából zavar,-lelkészként már 41 éve és 49 évnyit kitevő munkaévekkel a tapasztalati raktáramban abszolut tudom ,mit jelent az,hogy senki se figyel reám.
    nos,a következőkben minden szebbnélszebb okoskodásaimat ide,”az én goolom” cim és szöveghez hozzászólásként fogom jegyezni.
    üdv mindannyiótoknak
    andrás

  4. Sipos Andras szerint:

    Ki az az Apollós?(I.Korinth.3,5 első szavai)
    ma megtudtam,hogy Pál apostolnak egy igazán hűséges és szerény tanítványa annak ellenére,hogy nagyszerű talentumai adattak Jézustól arra,hogy igehírdető legyen.
    eddig csak a műveltségéről való hírességét tudtam,amiért nem különösebben díjaztam,
    kimondottan szimpatikussá vált a szemembe elolvasva róla szóló szócikket a Czeglédi Sándor féle Bibliai Lexikonból.
    érdemes öregként is tanulgatni
    üdv mindannyiótoknak
    andrás

  5. Sipos Andras szerint:

    szeretném elmondani,hogy az I.Kor.10,13 szerint a bűnbánat szenvedés.Mert ha egy farsangi bálnak várom lenni,akkor egyik oldalról egy laza pof csattan rajtam Jézus részéről,másfelől meg jól pofára is esek.
    az elébb ezt hosszabban is kifejtettem,de a fura kezem olyan billentyűt is megkapott,amivel letöröltem azt a gondolatsort.Ezért ezzel a fenti röviddel kivánok most jó éjszakát.PLUSSSSSSZZ::ma 36 éve és 3 napja,hogy házasok vagyunk Ellával.

  6. Sipos Andras szerint:

    valamiért azt irta a fenti szövegem fölé a gép,hogy még elseje lenne,este 10 óra és 37 perc.pedig már itt romániában ilyenkor másodika van és 1 óra 40 perc

  7. Sipos Andras szerint:

    az eredeti beiráshoz ez a bloog se enged engem,pedig azt hittem én vagyok a tulajdonosa az eszemnek és a gondolattaimnak,-denem,Ezt észrevéve a hozzászólásoknál engedett eddig ujakat irnom.most azt mondja,hogy már egyszer irtam hasonlót a 91.Zsoltár 3.versének a magyarázatával,pedig tudtommal még füzetbe sem.
    Gondolom ez se fog megjelenni,-hogy nehogy idekiváncsiskodók eloolvassák,-szinte soha senki nem kiváncsiskodik ide már 5 éve-,néé,ez a wordpress is milyen goromba tud lenni.

  8. Sipos Andras szerint:

    naaa,-ez a fenti elment.
    91.Zsoltár 3. verse szerint a isten szabadít ki a madarász tőréből.
    A jelzés szerint madárka vagy,s a madarász(kísértő,fogságbaejtő,embergyilkos,sátán)sokkal erősebb náladnál.
    Láttál madarászt “dolgozni”?
    Én láttam.Egy ragaccsal vastagon bekent papundeklilapot rajzszögekkel(4 cm)felcsavaroz egy erdőbeli vastag fa tövére.Elécsavaroz egy énekesmadárka kitömött alakját.3 méterre lefekszik a földre,s a zsebében levő okostelefonján bekapcsolja az elfogandó hímmadárka füttyszólóját.Az erdőbeli élő madárka másfélperc múlva megjelenik,és “megtámadja”az ő területére “betolakodót”,s aztán beleragad a ragacsba.Léprement,-úgymond..A madarász felpattan,s hamar kiveszi a ragacsból,s süllyeszti is a turistahátizsák egyik zsebében lapuló 1o köbcentis drótkalitkába.
    Ezekből,se a ragacsból,se a drótkalitkából te madárka sohase meg nem tudsz szabadúlni saját erődből.De a kisértéseinek se tudsz elleneállni a madarásznak.
    Igy az üdvösséged nem személyes hiterődből való,se nem a kisértéseket el kerülni tudó vallásosságodból való,kedves madárka,-HANEM egyedül csak a Szabadító általi csodák átéléséből.
    Jézus a te szabaditód.
    ámen

Hozzászólás